Friday, June 8, 2012

E-Shopping


Ini habit baru aku. Yer, aku ketagih untuk shopping online! Lagi-lagi untuk barang-barang korea..bag,kasut,tshirt n baju2 yg cun.. hahahaaa

Walaupun sebenarnya aku boleh aje kalau nak ke kedai terus untuk bershopping direct cash tapi aku ada satu perasaan yang mana kalau menunggu parcel yang akan sampai aku jadi teruja. Teruja tunggu barang sampai... mcm tggu hadiah sampai.walaupun duit sendiri yg keluar..hahaha..



Dengan kata lainnyer, hati sangat gumbira walaupun duit sudah habis. Ha ha ha.. 

So bese lah bile dah hujung sem mmg pokai.. terpakse kol mak ayh mntak wet belanje...ngeeh3..tingkayu mak n ayh... 

even mak dah pesan suh buang habit beli on9 ni...tapi mcm susah..sebab it all about having fun.. :P
so..any suggestion how to stop this crazy habit sblom aku muplis.. :)

No comments:

Post a Comment